2019/11/14
  • googleplus
  • telegram
  • instagram
  • aparat
  • bale
  • soroush

اتکینسون موتور

موتور اتکینسون در اصل موتور سیکلت اتو است که وسیله متفاوتی برای پیوند پیستون به میل لنگ دارد. در ابتدا برای رقابت با موتور Otto طراحی شده بود ، اما بدون نقض حق ثبت اختراع Otto.

تنظیم هوشمندانه اهرم ها به اتکینسون اجازه می دهد که پیستون را از طریق هر چهار ضربه در تنها یک چرخش میل لنگ اصلی چرخانده ، و اجازه می دهد تا سکته ها طول های مختلفی داشته باشند – ضربات ورودی و اگزوز طولانی تر از فشارهای فشار و فشار است. این تصویر … در زیر مشاهده کنید).

این امر همچنین نیاز به یک شافت بادامک جداگانه را کاهش می دهد. کام های ورودی (در صورت استفاده) ، اگزوز و احتراق در شافت اصلی میل لنگ قرار دارند. تصویر من فقط یک دوربین اگزوز است.

همه چیز راجع به موتور اتکینسون می دانم از ساخت موتور چرخه اتکینسون بیرون آمد. این تصویر به شدت از آن کتاب عالی بیرون می آید.

۱۰/۱/۰۰ بروزرسانی:

یک بازدید کننده تیزبین و آگاه به این سایت به تازگی یک خطای مهم را در یکی از گفته های فوق و در تصویر من کشف کرده است. در موتور اصلی اتکینسون ، سکته مغزی بیشتر از زمان سوزش ورودی ساخته شده است. ظاهراً با اجازه دادن مخلوط به حجم بیشتری از سیلندر به داخل سیلندر کشیده می شود ، انرژی بیشتری حاصل می شود که بازده سوخت بیشتری نسبت به چرخه اتو (هر چیز دیگری برابر است) استخراج می شود. از شما متشکرم که به جورج مراجعه کردید ، و جان برای اطلاعات بیشتر

تصویر من از کتابی درباره ساختن مدل موتور Atkinson است. ممکن است اندازه گیری های من اشتباه باشد ، یا شاید حتی طراح مدل ممکن است طول سکته مغزی را با دقت در نظر نگیرد. از این گذشته ، او کار زیادی با این کار نداشت: “… جیم توانست با استفاده از یک نقشه ساده و یک عکس ، موتور خود را بسازد …” ۲

در هر صورت ، من هنوز هم کتاب را توصیه می کنم ، و هنوز هم احساس می کنم که عملکرد اساسی اتکینسون را به درستی نشان داده ام. دوست دارم نظرات دیگری در مورد این موتور دلپذیر بشنوم.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جدیدترین مطالب

تصادفی